19 Temmuz 2012 Perşembe

OFİS KOLTUKLARI:BÜRO KOLTUKLARI


Evet değerli misafirlerim, Sizlerin belkide sormak istediklerinizi ben sizlere kısaca anlatarak bilgi sahibi etmek istedim. Sizlere ofis mobilyaları hakkında detaylı bilgileri aktaracağım. Günümüzde dekorasyon şirketleri ve iç mimarlar rahatlık, konfor ve görsellik çalışmaları konusunda çeşitli atılımlar yapmaktadırlar. Elbetteki amaçları para kazanmak, Zaten amacı olmayan hiç kimse ne para kazanabilir nede bazı hedefleri olur. Benim anlatmak istediğim konulardan biriside hem ofis mobilya üreticilerine hemde ofis mobilyası arayanlara anlatmak olacak. Ofis mobilyaları ile yapacağınız dekorasyon sizleri çok yüksek seviyede iş getirisine sürükleyecek. Nasıl mı?

Düşününki ofis çalışanlarınız var, Ofisiniz ya uluslar arası yada belirli kesimlere hitap etmektedir. Ofisinize illaki birileri geliyordur. Farz edelim ki hiç ama hiç misafiriniz ofise gelmiyor ve siz sadece telefon ve mail iletişimleri ile müşteri ediniyor ve para kazanıyorsunuz. Ben en kötü ihtimalin bu olduğunu düşünerek yola çıkıyorum. Ofis çalışanlarınızın başarılı olmasını istiyorsanız size tek tavsiyem; Ofis dekorasyonunda seçici olun. Dekora çok önem gösterin. Alacağınız ürünün biraz daha pahalısını alın ve kaliteli ofis mobilyalarına yönelin. Nedenini açıklayacağım ama konuyu anlayabilmemiz için yazımın tamamını okumanızı tavsiye ediyorum.

Kendimizden örnek verelim. Örnek olarak kendimi veriyorum, Ofisteyim ve bu yazıyı sizlere yazıyorum. Bu yazıyı okuduğunuz göre, demek oluyor ki ben başarılı bir iş çıkartmışım ki siz bu yazıyı okuyabiliyorsunuz. Neden bu yazıyı okuyorsunuz sorusuna gelince, Ben rahat bir ortamda rahat bir pozisyonda bu yazımı yazdım. Rahat bir sandalye üzerinde olduğum için bu yazıyı sizlere yazabildim. Ofis mobilyalarım gayet güzel, konforlu, görsellik olarak ön plana çıkacak ofis mobilyaları seçtim. Ofis mobilyalarımızı kendi keyfim nasıl istiyorsa ona göre seçerek ve beğenerek aldım. Nasıl ofis mobilyası aldım onuda anlatacağım size. Ben başarının rahatlıktan ve konforun iyi olmasından geldiğine inanırım. ALLAH bize akıl ve fikir vermiştir. Ofis mobilyalarını alırken cimrilik yapıp biraz ucuzuna kaçmış olsaydım şimdi çoktan pişman olup, konfordan, görsellikten ve rahatımdan olacaktım. Ucuz mobilya almış olsaydım kesinlikle istenilen makaleyi sizlere yazamayacaktım. Demek oluyor ki başarının arkasında ofisin rahatlığı, güzelliği ve mutluluk verici özellikleri olmasındandır. Google’yi duymayanımız yoktur. Google çalışanlarının her biri ofis odalarındaki mobilyalarını gitmiş kendileri almıştır. Google şimdi dünyanın en büyük şirketlerinin önde gelenlerindendir. Bu başarıyı ofis çalışanlarının rahatına borçlu. ALLAH elbette yardım etmese hiç bir işi yapamazlar ama ALLAH insana akıl ve fikir ihsan etmiştir. Hepimiz inançlı insanlarız ve bu inancımız sayesinde başarılarımızı elde ederiz. Sevgili okurlarım, Sizlere tavsiyem, ofis mobilyalarınızı alırken muhakkak iyice araştırarak alın. Mesela bir alış veriş sitesi var, O sitede ofis mobilyalarının satışlarını yapıyorlar. Bu site ofis mobilyalarını sitesine koymadan müşteri memnuniyetini göz ardı etmemiştir. Onlarında amacı kesinlikle para kazanmak fakat para kazanmadan önce müşteri edinmeyi ve referans kazanmayı amaç edinmiş bir alış veriş sitesi bu site. Demek oluyor ki bu siteye güvenmek lazım. Bu siteye güven olunca ürünlerinden de kalite ve marka olur. Böyle bir alış veriş sitesi elbette marka olur. Müşteri memnuniyeti ve kaliteli hizmet sunmak istiyorsanız, Önce çalışanlarınızın rahatını düşünün. Çalışanlarınız ne kadar rahat olursa, yaptığı iş o kadar kaliteli olur. Kaliteli iş, profesyonelliği getirir. Sizler ofis mobilyalarınızı, hem kendinize göre hemde ofisinizde çalışan personellerinize göre seçin. Personellerinize danışın, Ofis mobilyalarında seçimi birazda onlara bırakın. Başarı getirecek bir işten kesinlikle kaçmayın. Başarınızı onlara borçlusunuz unutmayın. Para kazanmanın yollarından en önemli kuralı budur. Büro mobilyalarını rahatınıza göre seçerseniz siz kazanırsınız.
HİSAR OFİS MOBİLYALARI
www.hisarofismobilyalari.com
KAYNAK: ANONİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder